Baner

Slideshow Image 1 Slideshow Image 2 Slideshow Image 3 slideshow slideshow slideshow slideshow
"Przygoda szuka tylko tych, którzy pozwalają ponieść się jej w bezkresną i niewiadomą dal..." - Karol Waszkiewicz

niedziela, 17 listopada 2013

Bawaria 2013...czyli tam, gdzie pasą się fioletowe krowy ;)



Zapraszam do obejrzenia mojego nowego filmu. Jest to amatorski zapis 8-dniowej wyprawy do Bawarii,
którą odbyłem wraz z trójką kolegów w lipcu tego roku. Szerszą fotorelację z tego wyjazdu można zobaczyć tutaj

Materiał w całości nakręciłem zwykłym aparatem fotograficznym, więc za ewentualne niedoskonałości
(głównie dźwięk) z góry przepraszam.  Oczywiście wszelkie komentarze i konstruktywna krytyka mile widziane.

Usiądź zatem wygodnie w miękkim fotelu
i delektuj się wraz ze mną wspomnieniem lata.
Miłego oglądania ;)







Konkurencja nie śpi, więc jeżeli spodobał
Ci się ten film lub strona - możesz na mnie
oddać swój głos klikając w baner poniżej.
Dziękuję ;)

TopLista - Wyprawy Rowerowe

1 komentarz:

  1. Ja to może bym jakoś po montował, choć się na tym nie znam, ale znalazłbym kogoś. Sam nie robiłem jeszcze materiałów video ze swoich wyjazdów, ale na najbliższy planuję pożyczyć kamerkę go pro i zobaczymy co z tego będzie. Jak wrócę na pewno opublikuję to u siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz :-)
Uwaga ! Na blogu działa spamowstrzymywacz (spam = linki do stron komercyjnych, komentarze typu "wspaniała stronka, zajrzyj na moją WWW", zaproszenia do udziału w konkursie itp.).